پیاده رو منجمد و زندگی منجمدتر!!!


توهمات

ته مانده یک مغز که سال پیش پوکید

مثه یه اخ و تف قاطی با خون می مونم وسط یه پیاده رو منجمد که کسی محل سگش نمی ذاره.پیاده رو منجمد و زندگی منجمد تر من و چقد این دوتا لامصبا به هم میان.أره سالهاست که وسط این پیاده رو افتاده م و هر کسی هم که می بینتم یه ائی می گه و سرخرو کج میکنه می ره رد کار خودش که اگه هزاربار هزارتا فش آبدار نثار این تن وجون لک زده برا 3اصل زرتشت کنن به از ا گفتنشونه.پیاده رو منجمد و زندگی منجمدتر من و چقد این دوتا لامصبا به هم جورن.آره خیلی وقتا به خاطر زندگی منجمدم خودمو کپی شده ی مرد صادق هدایت می دونم که اتاقش سرخ بود شبیه رحم.پیاده رو منجمد و زندگی منجمدترمن و چقد این دوتا لامصبا به هم میان.آره مدام زندگی منجمدم باعث میشه که پیش خودم بگم اگه اون شب ژان والژان به موقع نرسیده بود تا الان هزار بار ا ترس زهره ترک شده بودم.پیاده رو منجمد و زندگی منجمدتر من و چقد این دوتا لامصبا به هم میان.آره زندگی منجمدمه که به من می باورونه پیکاسوام منتها با این توفیر که او کوبیسم بنیان نهاد و هدف من توهمیسمه.پیاده رو منجمد و زندگی منجمدتر من و چقد این دوتا لامصبا به هم میان.آره زندگی منجمد من موجب به یاد آوردن خاطراته و زمونای بچگی که به همدیگه می گفتیم:من توام،تو منی حالا کی خره؟!پیاده رو منجمد و زندگی منجمدتر من و چقد این دوتا لامصبا به هم میان.آره زندگی منجمد من مقصره اینکه به سیگارم می گم:من توام،تو منی،حالاکی سیگاره؟!پیاده رو منجمد و زندگی منجمدتر من و چقد این دوتا لامصبا به هم میان. آره زندگی منجمد من مولده فاز توهمه و محرک شوخی دستی با سیگارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!زندگی منجمد من عین پیاده رو منجمدتر و خود من هم عین اخ و تف خونی که کسی محل سگش نمی ذاره.پیاده رو منجمد و زندگی منجمدتر من و چقد این دوتا.................... زندگی منجمد من و پیاده رو منجمدتر.

نظرات شما عزیزان:

kavir
ساعت17:11---20 بهمن 1390
سلام.خیلی زیبا بود.

مخصوصا اونجایکه به سیگارت می گی.من توام.تو منی.حالا کی سیگاره؟پاسخ:ممنون


ANNA
ساعت11:17---20 بهمن 1390
سلام

عزیز دل طوفانی

انکه طاعونی ست دلم من است توهمات عزیزم


پاسخ:مهربان در این زمان دل همه طاعونی شده است.


هستي
ساعت0:01---20 بهمن 1390
عزيزم وبت بي نظيره واسه همين من تو رو لينك كردم اگه شما هم خواستي و لايق دونستي لينكم كن(قربانت هستي)پاسخ:سپاس.لینک شدید

خاطره
ساعت22:46---19 بهمن 1390
سلام

دوست دارم تو نوشته هات تمرکز کنم اما خیلی ریز مینویسید و خطای دید مانع میشود...لطف کنید این اشکال رومرتفع کنید...
پاسخ:سلام.راستش هم فونتو هم سایزو عوض می کنم ولی همین که شروع به نوشتن می کنم فونتش و سایزش برمی گرده به حالت قبلی و شرمندگی بیشتر به خاطر اینکه تا سرماه نمی تونم سیستمم یه سرویس کنم.ممنون


ANNA
ساعت20:48---19 بهمن 1390
چه کسی این زندگی نکبتی را دوست می دارد ؟

در عین حال که می گوییم هیچ کس

همه در حال جنگیدن برای زندگی ایم

و این پارادوکس روان ماست که به زوالمان می دهد

دیده ای ؟
پاسخ:نمی خواهم بگویم به تعداد موهای سرم به همین دلیل می گویم بسیار


ANNA
ساعت20:46---19 بهمن 1390
سبک نوشتاری تو دوست دارم

زیبا

سلیس

سور و رئال هم قاطی می کنی

معجونی می شود به نام خودت طوفانی
پاسخ:سپاس.که معجونم تنها به درد دل طاعونی ام می خورد.


ANNA
ساعت20:45---19 بهمن 1390
لطفا نه

نه پیاده رو منجمد

نه زندگی منجمد تر

طاقت ندارم

خوب بنویس

حداقل حس کنم توهماتم خوبه !
پاسخ: قامت ذهن معیوبم را خم نمودید.مرسی.


مهرداد
ساعت7:42---19 بهمن 1390
در خانه را ميزند، !

روح منجمدي كه آوارگي را به من و عشق ،

ترجيح ميداد!!


پاسخ:سپاس.


هادی
ساعت0:42---19 بهمن 1390
سلام

زيبا بود اگه ميتوني فونت نوشته هايت را 12 بذار خيلي ريزند

منم آپم بهم سر بزنپاسخ:سلام.اگه یادم نره حتما فونتو تغیر میدم.بهت سرم می زنم.ممنون از نظر زیبات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 18 / 11 / 1390برچسب:زندگی منجمد,پیاده رو منجمد,توهم,اخ و تف خونی,شوخی دستی,سیگار,ساعت 22:13 توسط توفان | |


Power By: LoxBlog.Com